Word donateur

Donateurs zijn voor onze stichting zeer belangrijk: zonder begunstigers kan de stichting niet bestaan. U kunt ons werk steunen door donateur te worden. Dit kan vanaf 17,50 euro per jaar. Vul hieronder uw gegevens in om u aan te melden als donateur. U ontvangt dan de betaalgegevens. Giften kunt ook direct overmaken naar ING rekeningnummer 345528 tnv Prof. Dr. G. van der Leeuw Stichting te Den Haag (IBAN NL65INGB0000345528, BIC INGBNL2A). Donaties kunt u bij de belastingopgave als gift aanmerken. De “PROF. DR. G. V.D. LEEUW STICHTING” is met nummer 0029.65.823 als ANBI erkend.

Met de bijdrage van onze donateurs kunnen wij prikkelende projecten realiseren die kunst en religie in elkaars vaarwater brengen. Speciaal voor donateurs worden regelmatig excursies of lezingen georganiseerd.